Pagina's

woensdag 17 mei 2017

Thema: mama en ik

Knutselen voor onze allerliefste mama!
Als ik mijn mama zie, dan krijg ik kriebeltjes.





Voor mijn mama maak ik een mooie ketting.
Of voor mezelf....


Sokken vouwen, heeft voor ons geen geheimen meer.




Wij kunnen haren wassen, kammen,...











Werken, werken,...




Juf, kom eens kijken! De trein gaat onder de kast en zie eens hoe lang!





In de kring: zo eten wij ons fruit of koekje op.





Donderdag kregen we bezoek van het verteltheater: Peter en de wolf.

















Bij zo'n mooi weer profiteren we ervan om buiten te spelen.






Mama's , kregen jullie op zondag ook zo'n heerlijk massage?!




Juf Kathleen bracht voor ons haar tuba mee. 
Ze speelde er leuke liedjes op die wij kenden. Bv: Broeder Jacob,...
Ook wij mochten even proberen. 
Dat was grappig. We moesten 'protjes' laten om te kunnen spelen...

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten